Pytania i Odpowiedzi
Jak zamówić dietę?
Jaki jest najkrótszy możliwy okres zamówienia?
Zamówienia realizujemy już od 1 dnia 😉
Chciałby zamówić dietę, ale nie mam pewności jaka kaloryczność będzie dla mnie odpowiednia?
Chętnie pomożemy w doborze odpowiedniej diety. Nasz dietetyk jest do dyspozycji pod adresem mailowym: dietetyk@primafoodcatering.pl
Czy istnieje możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków?
W ofercie posiadamy zarówno pełny wariant 5 posiłków, jak i wersję 3 posiłków.
Należy jednak mieć na uwadze, iż wybór mniejszej ilości posiłków skutkuje proporcjonalny zmniejszeniem liczby dziennych kalorii, które należy uzupełnić we własnym zakresie.
Czy istnieje możliwość zawieszenia dostawy i wykorzystania jej w innym terminie?
Poinformuj nas na 2 dni przed datą dostawy do godziny 15.00 – zawiesimy dostawy na określony przez Ciebie okres.
Czy istniej możliwość wyboru dni dostaw?
Cechuje nas elastyczne podejście do klienta, wobec czego udostępniamy taką możliwość. Za pomocą ustawień dostaw w panelu zamówienia możesz wybierać dni, w które chcesz otrzymywać dietę.
Jak wygląda dostawa?
Dostawy realizowane są w godzinach popołudniowo – wieczornych. Posiłki zostawiamy we wskazanym przez Ciebie miejscu, lub przekazujemy do rąk własnych. O dostawie poinformujemy Cię za pomocą wiadomości SMS.
Czy można zmienić adres dostawy?
Tak, w tym celu wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo.
Czy istnieje możliwość stosowania zastosowania w diecie wskazanych przez mnie wykluczeń pokarmowych?
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ dieta została zaprojektowana tak, aby pokryć zapotrzebowanie na wszystkie makro oraz mikroelementy, potrzebne do codziennego funkcjonowania.
Czy pojemniki, w których otrzymam posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?
Pojemniki w których przygotowujemy posiłki są przystosowane do podgrzania w kuchence mikrofalowej.