Dieta Wege

Jadłospis diety Wege jest dla Ciebie, jeśli jesteś laktoowegetarianinem, czyli dopuszczasz spożycie nabiału i jaj.  Dietę Wege oparliśmy na produktach pochodzenia roślinnego. Wariant ten polecamy Ci również w przypadku, gdyż chcesz spróbować wykluczyć z jadłospisu produkty mięsne.

Ryby i mięso to produkty będące źródłem wielu cennych składników odżywczych, dlatego należy świadomie dobierać ich zamienniki. Nasze odpowiednio zbilansowane posiłki zapewnią Ci właściwą dzienną liczbę kalorii, a także gwarancję świetnego smaku.

Decydując się na naszą dietę Wege nie musisz obawiać się monotonności, niedoboru witamin i składników odżywczych. Nasz zespół profesjonalistów na czele z dietetykiem klinicznym Magdaleną Maciejwską-Cebulak zadbał o to, by posiłki dostarczyły Ci energię na cały dzień.

Z naszą dietą osiągniesz wymarzony efekt!

Dietę Wege opracowaliśmy w 3 wariantach kaloryczności: 1300, 1600, 2000 kalorii

Przykładowe zestawy jadłospisów:

Dzień I

Śniadanie:           Musli z suszonymi owocami
II śniadanie:        Deser mascarpone z musem truskawkowym
Obiad:                   Tarta wegetariańska z koperkowym tofu   
Podwieczorek:    Galaretka wegańska
Kolacja:                 Rollsy z cukinii

Dzień II

Śniadanie:           Omlet czekoladowy
II śniadanie:        Tarta z porami
Obiad:                   Szaszłyki z tofu
Podwieczorek:    Świeżo wyciskany sok marchwiowy
Kolacja:                 Tatar wegański