Dieta Wege + Ryby

Wykluczenia

Nie jesz mięsa, ale jesz ryby? Wybierz dietę Wege + Ryby! Wariant ten stanowi połączenie diety Wege z posiłkami zawierającymi ryby, które stanowią bogactwo składników odżywczych. Jadłospis skonstruowany został w oparciu o zalecenia diety śródziemnomorskiej, której głównym założeniem jest połączenie produktów pochodzenia roślinnego, nabiału o naturalnym smaku, jaj oraz ryb.

Opracowana przez dietetyka

Nasz dietetyk kliniczny Magdalena Maciejewska-Cebulak współpracując z szefową kuchni Marzeną Kilian oraz zespołem kucharzy opracowali dla Ciebie zbilansowane posiłki, które pomimo wykluczenia z diety dań mięsnych zapewnią Twojemu organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze.

Zbilansowane menu

Dietę Wege+Ryby możesz stosować bez obaw o ograniczenia wynikające z braku mięsa w codziennej diecie. Posiłki zostały skomponowane w sposób, zapewniający dostarczenie niezbędnych witamin pochodzących ze składników będących cennym źródłem białka w codziennej, racjonalnie zbilansowanej diecie.

Warianty kaloryczności

Dietę Wege + Ryby opracowaliśmy w 3 wariantach kaloryczności: 1300, 1600, 2000 kalorii

Przykładowe zestawy jadłospisów:

Dzień I

Śniadanie:            Koktajl ananasowo – miętowy i kanapka
II śniadanie:         Dekonstrukcja tofu z grillowaną gruszką i pesto
Obiad:                    Sandacz w sosie borowikowym
Podwieczorek:     Galaretka wegańska
Kolacja:                  Zupa krem z topinamburem i kalafiorem

Dzień II

Śniadanie:            Kanapki z pastą z makreli
II śniadanie:         Sałatka z brukselką i dynią
Obiad:                    Pulpety z dorsza w sosie koperkowym
Podwieczorek:     Świeżo wyciskany sok marchwiowy
Kolacja:                  Sałatka ze świeżych warzyw

Wybierz dietę Wege + ryby jeśli…

Unikasz jedzenia mięsa, ale nie wyobrażasz sobie swojej diety bez ryb. Wariant ten stanowi połączone filozofii wege z tradycyjnym podejściem do żywienia.