Dieta Optymalna

Dieta optymalna nie zawiera wykluczeń żywieniowych. W jadłospisie na każdy dzień znajdziesz nasze PrimaFood’s, czyli produkty kulinarne o szczególnie dobroczynnym wpływie na zdrowie.

Menu zbilansowane jest w oparciu o Piramidę Zdrowego Żywienia oraz rekomendacje Instytutu Żywności i Żywienia, dzięki czemu otrzymujesz gwarancję pełnowartościowych posiłków o dziennej kaloryczności odpowiadającej potrzebom organizmu.

Nasz dietetyk kliniczny Magdalena Maciejewska-Cebulak współpracując z szefową kuchni Marzeną Kilian oraz zespołem kucharzy przygotowali menu, którego bazę stanowią pełnowartościowe produkty spożywcze, będące źródłem wielu cennych witamin, składników mineralnych i związków prozdrowotnych.

Wybierając naszą dietę nie tylko zadbasz o swoje zdrowie, ale poprawisz wydajność organizmu, dostarczając mu codzienną dawkę energii i sił witalnych

Dietę Optymalną opracowaliśmy w 4 wariantach kaloryczności: 1300, 1600, 2000, 2500 kalorii

Przykładowe zestawy jadłospisów:

Dzień I

Śniadanie:           Złota owsianka z jagodami
II śniadanie:        Brownie z czerwonej fasoli
Obiad:                   Łosoś ze szpinakiem i ryżem
Podwieczorek:    Koktajl z ostropestem
Kolacja:                 Zupa-krem z gruszki i pietruszki z rokitnikiem

Dzień II

Śniadanie:          Tortille z pastą z soczewicy
II śniadanie:       Chia z malinami
Obiad:                  Makaron prosciutto z suszonymi pomidorami
Podwieczorek:   Dietetyczna Bajaderka
Kolacja:                Burrito z buraka z kremowym serkiem